Hotelowe oczekiwania

Czego oczekujemy od hotelu?

 

– komfortu

Miejsca, gdzie możemy komfortowo odpocząć, gdzie jest wygodne, duże łóżko….
Miękka, delikatna w dotyku pościel. Niekoniecznie biała, ale w stonowanych kolorach.

 

 

– nienaganna i niebanalna obsługa

Chcemy być traktowani wyjątkowo.
Cierpliwość, autentyczność i uśmiech to naprawdę się liczy. Nawet zły humor przechodzi i reklamacji się odechciewa gdy na wprost mnie stoi ktoś życzliwie uśmiechnięty.

 

– dużych pokoi

Przestrzennych z ładnym widokiem na zielony lub jak teraz obsypany śniegiem ogród. Prostych w klasycznych kolorach, które ukoją nasze zmęczenie.

 

– ponadczasowości

Nic nie jest pozostawione przypadkowi. W pokoju czekają na nas czekoladki, wygodny, nowoczesny fotel, a na śniadaniu wita radosna pani A…

 

– drobiazgów, które zapadają w pamięć

Jak magdalenki Prousta…
Olbrzymia, niewiarygodna szopka ustawiona w holu.

 

 

– wymarzonej łazienki

Z wanną czy prysznicem ma być duża i sterylnie czysta.

 

– dobrej kawy

Przywitać dzień z filiżanką pysznej kawy z pianką na tarasie restauracji…

 

– intymności, a jednocześnie rozpoznawalności

To wspaniałe uczucie usłyszeć na powitanie: „Dzień dobry, przygotowaliśmy dla Pani ten sam pokój co w październiku.”

 

– more than a hotel