KONFERENCJE EVENTY W OGRODZIE

EVENTY W OGRODZIE

Crown Piast Hotel & Park***** to wyjątkowy zespół hotelowo – parkowy.

Niepowtarzalny entourage połączony z bogatym zapleczem konferencyjnym (9 wielofunkcyjnych sal), gastronomicznym (Restauracja Anturium, Coffee Bar, letni taras, altana ogrodowa), hotelowym (blisko 400 miejsc noclegowych) oraz ponad hektarowa przestrzeń ogrodu sprawia, iż jest to niezwykle atrakcyjne miejsce na organizację wszelkiego rodzaju konferencji i imprez firmowych. Stworzyliśmy tu nowoczesne, świetnie wyposażone centrum konferencyjno-bankietowe, które z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Do Państwa dyspozycji oddajemy 9 modułowych sal o łącznej powierzchni ok. 1000m2 – od kameralnych dla 10 osób po reprezentacyjne dla 340 osób. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, z możliwością dowolnej konfiguracji. Zapewniamy wyposażenie techniczne, służymy pomocą w zorganizowaniu dodatkowego specjalistycznego sprzętu konferencyjnego. Udostępniamy nowoczesne Centrum Biznesowe, wyposażone w sprzęt biurowy oraz darmowy dostęp do internetu. Zapewniamy wsparcie techniczne każdego wydarzenia.

Dopełnieniem szerokiej gamy oferowanych usług jest możliwość organizacji przerw kawowych na tarasie Restauracji Anturium, przyjęć firmowych w ogrodzie przy grillu czy też w altanie ogrodowej. Organizujemy eventy tematyczne na wolnym powietrzu lub pod zadaszeniem namiotu. Ten typ wydarzeń cieszy się szczególnym uznaniem naszych Gości.

Techniczne wyposażenie sal konferencyjynych

  • ekran i projektor multimedialny
  • regulowana klimatyzacja
  • tablica flipchart
  • internet Wi-Fi
  • mikrofony bezprzewodowe
  • nagłośnienie
  • możliwość montażu sceny

Atuty sal konferencyjnych

  • stały dostęp do światła dziennego
  • możliwość zaciemnienia sal
  • modyfikacja konfiguracji za pomocą ścianek działowych
  • serwis gastronomiczny